چند مورد از مهم ترين قوانين برندينگ چند مورد از مهم ترين قوانين برندينگ .

چند مورد از مهم ترين قوانين برندينگ

آيا كشور يونان براي ثبت شركت مناسب است؟

در مقياس جهاني ، يونان براي افتتاح يك تجارت از شهرت عالي برخوردار است. شهرت آن اساساً با استثنائات و احتمالات احتمالي منطبق با حقيقت است. اگر به دنبال ثبت شركت در يونان هستيد ، خود را در بعضي اوقات دريا مشاهده مي كنيد كه آبهاي كاملاً پيچيده اي را تجربه مي كنيد.

 

شاخصي كه "سهولت انجام كار" بانك جهاني را اندازه گيري مي كند ، در سال 2017 يونان را در رتبه 84 جهان در جهان نشان مي دهد ، از 190 كشور در نظر گرفته شده است. - اين رتبه در مقايسه با ساير كشورهاي اروپايي بدتر مي شود. علاوه بر اين ، بانك جهاني خود يونان را به عنوان چالش برانگيزترين مكان براي شروع فعاليت در اين منطقه جغرافيايي تعريف مي كند

 

در سالهاي اخير ، يونان سناريو براي كارآفريني ، محلي و غيره را بهبود بخشيده است و باعث كاهش زمان انتظار براي ثبت شركت و ايجاد بستر جديد اعتبار عمومي مي شود. تداركات در آن طرف يونان است ، با آموزش گسترده اي براي انگليسي و جمعيت انعطاف پذير كمتر از 500000 نفر. با اين حال ، در همان زمان ، يونان به تازگي ماليات هاي جديدي را براي واگذاري مالكيت تعيين كرده است ، و به طور مؤثر مخارج كارآفريني محلي را تشديد مي كند.

 

شروع يك تجارت در يونان مسئله اي نيست كه انگشتان دست خود را ببنديد ، اما بسياري از مهاجران با آينده اي مهيج صاحبان شركت ها شده اند. در اينجا چند پيشنهاد و راهنمايي مفيد براي كارآفريني در يونان ارائه شده است.


برچسب: آيا كشور يونان براي ثبت شركت مناسب است؟،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۶:۴۸ توسط:جمشيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :