چند مورد از مهم ترين قوانين برندينگ چند مورد از مهم ترين قوانين برندينگ .

چند مورد از مهم ترين قوانين برندينگ

ماليات بر ارزش افزوده چيست؟

ماليات بر ارزش افزوده ، ماليات بر مصرف است كه بر روي محصولات در هر نقطه فروش كه ارزش افزوده به آن اضافه مي شود ، از مواد اوليه شروع مي شود و تا خريد خرده فروشي نهايي ادامه مي يابد. در نهايت ، مصرف كننده ماليات بر ارزش افزوده را پرداخت مي كند. خريداران در مراحل اوليه توليد بازپرداخت ماليات بر ارزش افزوده قبلي را كه پرداخت كرده اند دريافت مي كنند.

ماليات بر ارزش افزوده معمولاً به عنوان درصدي از كل هزينه بيان مي شود. به عنوان مثال ، اگر يك محصول 100 دلار قيمت داشته باشد و 15٪ ماليات بر ارزش افزوده نيز داشته باشد ، مصرف كننده 115 دلار به بازرگان پرداخت مي كند. تاجر 100 دلار نگه داشته و 15 دلار به دولت واريز مي كند.

يك سيستم ماليات بر ارزش افزوده اغلب با ماليات بر فروش ملي اشتباه گرفته مي شود. با پرداخت ماليات بر فروش ، اين ماليات فقط يك بار - در آخرين نقطه خريد توسط مصرف كننده - جمع آوري مي شود و بنابراين تنها مشتري خرده فروشي تاكنون آن را پرداخت مي كند. سيستم ماليات بر ارزش افزوده مبتني بر فاكتور است و در چندين نقطه در كل كالاي توليدي جمع آوري مي شود ، هر بار ارزش افزوده اضافه مي شود و فروش انجام مي شود. هر فروشنده در زنجيره توليد ماليات ماليات بر ارزش افزوده را به خريدار وارد مي كند ، كه پس از آن به دولت مي فرستد. ميزان ماليات تعرفه در هر فروش در امتداد زنجيره براساس ارزش افزوده آخرين فروشنده است.
نمونه اي از ماليات بر ارزش افزوده

براي محاسبه مقدار ماليات بر ارزش افزوده يك مصرف كننده يا تجارت بايد بپردازد ، هزينه كالاها يا خدمات را بگيرد و هزينه هاي مربوط به مواد را كه قبلاً ماليات داده شده است ، كم كنيد. نمونه اي از 10٪ ماليات بر ارزش افزوده به ترتيب در زنجيره توليد مي تواند به شرح زير باشد:

توليد كننده قطعات الكترونيكي مواد اوليه ساخته شده از فلزات مختلف را از يك فروشنده خريداري مي كند. فروشنده فلزات - فروشنده در اين مرحله از زنجيره توليد - 1 دلار به علاوه ماليات بر ارزش افزوده 10 درصدي را به توليدكننده متهم مي كند و سپس ماليات بر ارزش افزوده 10٪ را به دولت مي پردازد.


برچسب: ماليات بر ارزش افزوده چيست؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۸:۰۹ توسط:جمشيد موضوع:

چقدر در مورد ثبت برند و علامت تجاري اطلاعات داريد؟

ثبت برند همواره يكي از دغدغه هاي اصلي و اوليه كساني است كه قصد راه اندازي يك استارتاپ، كسب و كار و تجارت را دارند و در واقع اگر شما هم ترجيح مي دهيد فعاليت اقتصادي مستقل خود را زير سايه يك نام شناخته شده شروع كنيد بايد ثبت برند را در همان ابتدا انجام دهيد.



البته كه ثبت برند مراحل خاصي دارد كه بايد آن ها را رعايت كرده و همين طور نكاتي را مد نظر داشته باشيد كه كل پروسه به صورت كاملا صحيح انجام گردد، علامت تجاري كه به عنوان برند توسط شما ثبت مي شود عموما تا ده سال اعتبار خواهد داشت و پس از آن ديگر منقضي است و بايد براي تمديدش دست به كار شويد، برند شما بايد يكتا باشد و تكرار در هيچ يك از بخش هاي شناسايي آن وجود نداشته باشد.

موسسه ها نياز دارند كه براي فعاليت استاندارد و مجاز نام خود را به عنوان برند ثبت كنند.



نكات مهم ثبت برند

نام تجاري يا برند تركيبي از نام، سمبل، نشانه، طرح، شعار، علامت يا تركيبي از آنهاست كه موجب شناسايي محصول، تمايز آن از ساير محصولات و انتقال يك مفهوم يا احساس به مخاطب مي شود.امروزه ثبت برند و علامت تجاري از اهميت خاصي برخوردار گشته و تجار حساسيت زيادي نسبت به تعيين علامت تجاري و حفاظت و صيانت از آن نشان مي دهند.

برند مي بايست جديد بوده و سابقه ثبت و استعمال توسط ديگران را نداشته باشد.

ابتدا علامت شما ثبت شده و پس از آن علامت پيشنهادي جهت ثبت در صورت احراز شرايط فوق در روزنامه رسمي كشور منتشر مي شود و چنانچه ظرف مدت يك ماه از انتشار آگهي،دعوي يا اعتراضي از طرف اشخاص ذي نفع به عمل نيايد اداره ثبت علامت مورد تقاضا را به نام متقاضي در دفتر مخصوص به ثبت رسانيده و گواهي ثبت را به درخواست كننده تسليم مي نمايد.


برچسب: چقدر در مورد ثبت برند و علامت تجاري اطلاعات داريد؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۲:۴۶ توسط:جمشيد موضوع:

مشكلاتي كه در ثبت اظهارنامه ثبت برند ممكن است پديد آيد

: همه افرادي كه مي‌خواهيد نامشان در اظهارنامه وجود داشته باشد ( از جمله صاحب و مالك , وكيل , تحويل گيرنده بيان , اختراع كننده , طراح ) بايستي نام نويسي شده باشند . بعنوان نمونه : در صورتي‌كه صاحب و مالك حقوقي باشد , بايستي نيز فرد حقوقي ( كمپاني ) و نيز فرد حقيقي و واقعي ( مديرعامل داراي حق امضا ) نام نويسي انجام دهند .




گزينش جور فرد :

را تعيين نمائيد : 4 الي 1 با اعتنا به تعاريف تحت و گونه فرد نام نويسي كننده يك كدام از آيتم هاي - فرد حقيقي و واقعي - صاحب و مالك , نماينده قانوني : افراد حقيقي و واقعي با مليت اهل ايران كه بعنوان صاحب يا اين كه نماينده قانوني دادگستري 1 يا اين كه اختراع كننده يا اين كه طراح يا اين كه داراي حق امضا مي‌خواهند داده ها آن ها در اظهارنامه قيد شود از اين آيتم به كار گيري كنند .
- فرد حقوقي - موسسه ها و شركتهاي غير تجاري و سازماني و نهاد هاي مدني و غير مدني 2 : افراد حقوقي با مليت اهل ايران كه بعنوان صاحب و مالك يا اين كه نماينده قانوني ( دفتر ها حقوقي ) مي‌خواهند داده ها آنان در اظهارنامه قيد شود از اين مورد استعمال كنند .

- فرد حقيقي وواقعي - غير اهل ايران : افراد واقعي غير اهل ايران با مليت اهل ايران كه بعنوان صاحب و مالك يا اين كه اختراع كننده 3 يا اين كه طراح ميخواهند داده ها آنان در اظهارنامه قيد شود از اين مورد به كار گيري كنند . - فرد حقوقي - غير اهل ايران : افراد حقوقي غيرايراني با مليت اهل ايران كه بعنوان صاحب و مالك مي 4 خواهند داده ها آن ها در اظهارنامه قيد شود از اين آيتم به كار گيري كنند .

بعد از تعيين جور فرد بايد داده ها درست افراد را در فرم هاي ذي‌ربط وارد نمائيد . بعد از آنسوييچ تراز بعد از آن را كليك فرمائيد تا وارد كاغذ ثبت داده ها نخستين گرديد .


. : بعداز وارد نمودن كد پستي , سيستم بصورت خود كار نشاني را فراخواني مي نمايد 1تذكر
: در شرايطي كه كه نماينده قانوني هستيد با تعيين مورد ذي‌ربط و اعلام دسته وكالت و شماره وكالت فرايند ثبت 2تذكر اسم را ادامه دهيد . با كليك بر روي كليد تراز آن‌گاه به بخش بارگذاري ضميمه ها وارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۴:۲۶ توسط:جمشيد موضوع:

كد فراگير اتباع خارجي

كد فراگير منحصر به فرد اشخاص و مؤديان مالياتي فرنگي است كه در كشور ايران عمل اقتصادي دارا‌هستند .

كد فراگير را مي توان شناسه اي اختصاصي دانست كه به اتباع غيرايراني وابستگي ميگيرد .

به اصطلاح ديگر اين كد مثل شناسه ملي براي ايرانيان و كاملاً منحصر است . با ارائه تصوير گذرنامه مي توان مبادرت به نام نويسي كد فراگير نمود و بعد از آن با بيان كردن كد پيگيري , فرآيند انجام كار را پيگيري كرد .

كد فراگير را مي توان شناسه اي اختصاصي دانست كه به اتباع غيرايراني وابستگي مي‌گيرد . در واقع تمام افراد حقيقي يا اين كه حقوقي غير اهل ايران كه در كشور‌ايران سرگرم به عمل مي باشند و ميخواهند سكونت , علم آموزي , كار و …خود را ادامه دهند , به صورت ويژه نياز به‌اين كد دارا‌هستند .

اين فرايند دست كم سه روز كاري زمان ميگيرد . اين كد براي هر تبعۀ فرنگي كه بخواهد مبادرت تجاري و بانكي از جمله بهره‌برداري اكانت , ثبت كمپاني يا اين كه مواقعي از اين قبيل انجام دهد ضروري است . ولي اتباع فرنگي كه دارنده كارت آمايش مي‌باشند از اين قاعده مستثني بوده و فقط با شماره منحصر 8 رقمي خويش مي‌توانند به اقدامات بانكي و تجاري دست بزنند .

براي به دست آوردن نمايندگي موسسه ها فرنگي هم داشتن اين كد ضروري است در اين حالت هم هر فرد مي بايست به صورت جدا كد فراگير تهيه و تنظيم نمايد . اين كد در هنگام واردات فرآورده موردنياز است .

كدفراگير يا اين كه فيدا كد , درواقع لازمه اي است براي اين‌كه بتوانند امورات اداري خويش را انجام دهند . اين كد در خاك كشورمان تماما انحصاري بوده و به نوعي همانند شناسه ملي , براي افراد حقيقي وواقعي يا اين كه حقوقي فرنگي است .


برچسب: كد فراگير اتباع خارجي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۰۴:۰۰ توسط:جمشيد موضوع:

دلايل ثبت طرح صنعتي در كانادا

بيشتر كشورها قوانين و قوانيني در مورد مالكيت معنوي دارند كه به افراد و مشاغل اجازه مي دهد حقوق مربوط به طرحهاي صنعتي خود را تضمين كنند.

در كانادا ، شما مي توانيد با ثبت طرح صنعتي خود با CIPO ، اين حقوق را تضمين كنيد. قانون طراحي صنعتي حق انحصاري را براي ويژگي هاي سه بعدي شكل و پيكربندي و همچنين ويژگي هاي دو بعدي مانند الگوي و تزئينات ، از جمله رنگ ، در يك مقاله نهايي اعمال مي كند. شما مي توانيد از طراحي كل مقاله به پايان رسيده يا بخشي از آن محافظت كنيد. در كانادا ، اين حق انحصاري مي تواند تا 15 سال ادامه يابد.
چيزي كه توسط يك طرح صنعتي محافظت نمي شود

موارد زير به عنوان طرح هاي صنعتي در كانادا محافظت نمي شود:

    يك ايده
    يك روش ساخت و ساز
    مواد مورد استفاده در ساخت مقاله
    عملكرد يك مقاله

دلايل ثبت نام طرح صنعتي شما
از رقباي خود در استفاده از طرح خود جلوگيري كنيد

يك طرح صنعتي ثبت شده حق انحصاري را در اختيار صاحبخانه قرار مي دهد تا ديگران را از ساخت ، فروش و واردات براي مقاصد تجاري در كانادا مطلبي را تهيه كند كه مظهر طرحي است كه يكسان است يا در واقع شبيه طرح ثبت شده است.

ثبت نام اين حق انحصاري را تا 15 سال به شما اعطا مي كند ، بدين معني كه شما مي توانيد از طرح خود در برابر نقض تا 15 سال دفاع كنيد. به عنوان مثال ، اگر شما در صنعت جواهرات فعاليت مي كنيد ، و براي طراحي امضاي گوشواره هايتان ثبت نام طراحي صنعتي به آنها داده مي شود ، رقباي شما قادر نخواهند بود گوشواره هايي را با طرحي كه يكسان يا اساساً شبيه به شما باشد ، بفروشند.

در حاليكه CIPO ثبت نام هاي طراحي صنعتي را اعطا مي كند ، اين قانون حق انحصار پليس را ندارد و يا بر بازار نقض احتمالي نظارت نمي كند. اگر طرحي را شناسايي مي كنيد كه طراحي صنعتي ثبت شده شما را كپي مي كند ، توصيه مي كنيم در زمينه منابع بالقوه با يك متخصص مالكيت معنوي مشورت كنيد.
ثبت طراحي صنعتي براي شركت شما ارزش ايجاد مي كند

علاوه بر جلوگيري از رقيبان در كپي كردن طرح شما ، ثبت نام مي تواند دارايي مهمي براي شركت شما باشد. اين مي تواند:

سرمايه گذاري جذب - ثبت نام در طراحي صنعتي مانند ساير اشكال حقوق مالكيت معنوي مي تواند سرمايه گذاران و شركاي تجاري خود را به سمت شركت شما جذب كند. براي مشاغل نوپا كوچكتر ، حقوق انحصاري ارائه شده توسط مالكيت معنوي ثبت شده مي تواند دارايي اصلي و حتي گاهي با ارزش تر از دارايي هاي ملموس مانند تجهيزات يا زمين باشد.

براي تأمين وام داراي مجوز ، فروخته شده يا استفاده شده باشيد - دارندگان حقوق مالكيت معنوي ممكن است براي تأمين وام مانند هر دارايي ، آنها را مجوز ، بفروشند يا از آنها استفاده كنند. اين مي تواند منبع مهمي از درآمد براي تجارت شما باشد.


برچسب: دلايل ثبت طرح صنعتي در كانادا،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۸:۳۰ توسط:جمشيد موضوع:

تغييرات در شركت هاي با مسئوليت محدود

مراحل تغيير تحول در اسم كمپاني با مسووليت محدود :

_ تشكيل مجمع همگاني فوق العاده و تهيه و تنظيم صورتجلسه و امضا پايين آن به وسيله همگي شركاء با قيد ميزان سهم الشركه خويش

_ در شرايطي‌كه كه تعداد شركاء 12 نفر يا اين كه بيشتر باشند تعيين و قيد اسم اعضاي هيات آناليز در ابتدا صورت گردهمايي اضطراري است و هيات نظار بايستي پايين صورتجلسه مزبور را امضاء نمايند .
_ مراجعه به سامانه سازمان ثبت شركت هاي جهت اعلام التماس تغيير‌و تحول اسم به سازمان ثبت شركت ها
_ ارسال مدارك از روش پست به صورت سفارشي به نشاني ذكر شده در تاييديه قبول
_ امضاء زير دفترها ثبت بعداز موافقت مسئول ذي‌ربط
_ ثبت اطلاع رساني

فرآيند تغيير‌و تحول در نشاني كمپاني با مسووليت محدود :

_ تشكيل مجمع همگاني فوق العاده و تهيه صورتجلسه و امضاي زير آن به وسيله همگي شركاء با قيد ميزان سهم الشركه خويش .
_ در حالتي كه كه تعداد شركاء 12 نفر باشد بايستي طبق ماده 109 ضابطه تجارت نسبت به تعيين هيات نظار مبادرت و اسم اعضاء هيات آناليز در ابتدا صورتجلسه تنظيمي درج شود و آنها زير صورتجلسه را امضاء كنند .
_ صورتجلسه تنظيمي حداكثر كاسه دوران يك ماه از مورخ تشكيل مجمع بوسيله شركاء يا اين كه نماينده قانوني قانوني كمپاني نثار سازمان ثبت موسسه ها شده و نسبت به ثبت آن مبادرت نمايند .

پروسه تغيير و تحول در زمينه كمپاني با مسووليت محدود :

_ تشكيل مجمع همگاني فوق العاده .

_ تهيه و تنظيم صورتجلسه و امضاي آن به وسيله شركا تمامي با قيد كردن ميزان سهامشان در كمپاني .
_ مراجعه به سازمان ثبت شركتها در صورت نياز به گرفتن مجوز از مراجع درباره با مورد كمپاني .
_ تحويل استعلام مرتبط با منشا ذي صلاح .
_ اخذ جواب استعلام در مهلت مقرر .
_ تحويل جواب استعلام و صورتجلسه به سازمان ثبت .
_ امضاي دفترها ثبت پس از تحويل مدارك به وسيله درخواست كننده .


برچسب: تغييرات در شركت هاي با مسئوليت محدود،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۷:۵۸ توسط:جمشيد موضوع:

برند يا لوگوي تجاري چيست؟

تعريف مارك تجاري
 
علائم تجاري به معناي هر علامتي است كه مي تواند به صورت گرافيكي نمايش داده شود و كالا و خدمات يك شركت را از نشان هاي ديگر متمايز كند. علائم تجاري ممكن است از كلمات (شامل نام هاي شخصي) ، عناصر فيگوراتيو ، نامه ها ، اعداد يا شكل كالا يا بسته بندي آنها باشد.
 
پيامدهاي ثبت نام
 
هنگامي كه يك مالك تجاري علامت تجاري خود را ثبت كرد ، وي از مالكيت درماني خاصي بهره مند مي شود.
 
درخواست ثبت مارك تجاري
 
درخواست ثبت نام يك علامت تجاري بايد به Comptroller ارسال شود ، كه اين برنامه را بررسي مي كند كه ادعا مي كند آيا كليه الزامات ثبت نام چنين برنامه اي برآورده شده است يا خير.
 
درخواست ثبت نام علامت تجاري مي تواند به صورت آنلاين به آدرس www.ips.gov.mt ارسال شود و شامل موارد زير باشد:
 
الف) درخواست ثبت علائم تجاري
b) نام و آدرس متقاضي؛
ج) بيانيه كالاها يا خدمات مربوط به ثبت نام تجاري.
د) نمايندگي از مارك؛
ه) نام و آدرس نماينده يا وكيل در مواردي كه فردي منصوب شده باشد
ج) اظهارنامه اي كه ادعا در اولويت قرار دارد در مواردي كه متقاضي مايل به استفاده از يك برنامه قبلي است.
ز) نشانه استفاده از علائم تجاري توسط متقاضي يا با رضايت او ، در رابطه با آن كالاها يا خدمات ، يا اينكه وي قصد وفاداري داشته باشد كه بايد از آن استفاده شود.
ح) جمله اي كه حاوي نام يا نام رنگ يا رنگ هاي مورد ادعا در مواردي است كه متقاضي مايل به ادعاي رنگ به عنوان ويژگي بارز اين مارك باشد. و
من) هزينه مقرر
 
حقوق ارجاع شده توسط يك مارك تجاري ثبت شده
 
مالك يك علامت تجاري ثبت شده داراي حقوق انحصاري در علامت تجاري است. چنين حقوقي با استفاده از علائم تجاري در مالت در موارد زير نقض مي شود:
 
- استفاده در دوره تجارت از علامتي ساخته شده است كه در رابطه با كالاها يا خدماتي كه مشابه يا مشابه مواردي كه براي آن ثبت شده است با مارك تجاري يكسان يا مشابه است. و احتمال سردرگمي از طرف مردم وجود دارد ، از جمله احتمال ارتباط با مارك تجاري.

- استفاده در دوره تجارت از علامتي ساخته مي شود كه در رابطه با كالاها يا خدماتي مشابه با كالاهايي كه علامت تجاري براي آنها ثبت شده باشد ، مشابه علامت تجاري يا مشابه آن نيست ، اما علائم تجاري داراي اعتبار در مالت و چنين استفاده اي از مزيت ناعادلانه اي برخوردار است و يا به شخصيت متمايز يا اعتبار مشهور تجاري مضر است.


برچسب: برند يا لوگوي تجاري چيست،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۶:۲۳ توسط:جمشيد موضوع:

مزاياي ثبت برند جهاني (مادريد)

سيستم مادريد براي ثبت بين المللي علائم داراي مزايايي براي صاحب علامت تجاري ، براي اقتصادهاي ملي و دولتها و همچنين براي متخصصان مانند نمايندگان و وكلا در زمينه علائم تجاري است. ترينيداد و توباگو هنوز هيچ يك از طرفين پروتكل مادريد نيستند. الحاق اين پروتكل پس از تصويب و تعجب بيل تجاري 2015 انجام مي شود.

مزايايي براي مالك تجاري
سيستم مادريد به شركت ها و افراد اجازه مي دهد تا با استفاده از يك رويه ساده و اقتصادي ، از علامت هاي خود در تعداد فزاينده اي از كشورها محافظت كنند.

ثبت بين المللي براي صاحب مارك مزاياي بسياري دارد. وي پس از ثبت مارك اصلي يا ثبت درخواست براي ثبت نام در دفتر مبدا ، فقط بايد يك برنامه بين المللي را به يك زبان ثبت كرده و يك هزينه آن را به يك ارز (فرانك سوئيس) پرداخت كند. اين روال ساده به جاي قرار دادن جداگانه در دفاتر مارك تجاري طرفهاي مختلف متعاهد ، به زبان هاي مختلف و پرداخت هزينه هاي هر دفتر به ارزهاي مختلف صورت مي گيرد. رويه هاي مختلف ملي / منطقه اي ، شامل زبان هاي مختلف و هزينه هاي پرداخت شده به ارزهاي مختلف ، هزينه هاي ترجمه و مبادله را در پي دارد. در جاهايي كه با ثبت مستقيم دفاتر ملي / منطقه اي به دنبال حمايت از علائم تجاري مي روند ، بيشتر اين دفاتر متقاضي را ملزم مي كند تا در زمان تشكيل پرونده ، نماينده محلي را براي اقدام به نمايندگي از طرف وي در دفتر تعيين كند.

با وجود سيستم مادريد ، طرفهاي متعاهد تعيين شده فقط ممكن است از طرف دارنده درخواست نماينده محلي را در صورتي كه دارنده اخطار مربوط به امتناع موقت را دريافت كرده باشد تعيين كنند و دارنده قصد دارد اين تصميم را قبل از دفتر مربوطه مورد اعتراض قرار دهد.

مزاياي اصلي براي صاحبان علائم تجاري شامل سادگي سيستم ثبت بين المللي و صرفه جويي در هزينه هاي انجام شده (هزينه هاي مربوط به ترجمه ، هزينه هاي مربوط به مبادله و هزينه براي نمايندگان محلي) هنگام بدست آوردن و حفظ حمايت از علائم تجاري آنها در خارج از كشور است.


برچسب: مزاياي ثبت برند جهاني (مادريد)،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۵:۱۷ توسط:جمشيد موضوع:

كالاهاي طبقه 12 براي ثبت برند

علائم تجاري طبقه 12: وسايل نقليه

كتابچه راهنماي كاربر دور از دسترس براي كلاس 12 طبقه بندي علائم تجاري. علائم تجاري بايد در زير كلاس ها استفاده شده و يا ثبت شوند ، و هر كلاس با كلاس بي نظير از محصولات يا ادارات صحبت مي كند. در اين پست ، ما كالاهايي را كه در طبقه 12 دسته بندي مارك هاي تجاري قرار دارند ، به صورت گسترده پخش مي كنيم.

علائم تجاري كلاس 12

علائم تجاري كلاس 12 مربوط به وسايل نقليه است. مونتاژ مكانيكي براي سرعت از طريق زمين ، هوا يا آب.

كالاهاي همراه نيز طبق كلاس 12 مشخص مي شوند:

موتورها و موتورهاي وسايل نقليه زميني؛

كوپلينگ و قطعات انتقال براي وسايل نقليه زميني؛

وسايل نقليه پد هوا.

به اين ترتيب ، علائم تجاري كلاس 12 در بيشتر موارد طيف وسيعي از وسايل نقليه و همه چيز مساوي (زمين ، هوا و آب) را در خود جاي داده است.

كالاهاي همراه نبايد تحت كلاس 12 گروه بندي شوند:

برخي از وسايل نقليه غير معمول كه براي اهداف حمل و نقل نيستند.

قطعات خاصي از وسايل نقليه.

مواد راه آهن فلز؛

موتورها ، موتورها ، كوپلينگها و بخشهاي انتقال به غير از وسايل نقليه زميني.

بخش هايي از موتورها و موتورها؛

برچسب: كالاهاي طبقه 12 براي ثبت برند،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۲:۴۱ توسط:جمشيد موضوع:

تغييرات در شركت سهامي خاص

براي اعمال هرگونه تغيير تحول در كمپاني سهامي خاص ضروري به تهيه صورتجلسه كمپاني براي تغييرات مرتبط با همراه خبر نامه قانوني ثبت كمپاني و خبرنامه پاياني تغييرات كمپاني به انضمام فتوكپي كارت ملي كليه اعضاي كمپاني به اداره ثبت شركتها تسليم گردد .

براي انجام برخي از اين تغييرات واجب است به طورهمزمان دو يا اين كه تعدادي صورتجلسه‌‎ كه تكميل كننده يكديگر ميباشند تنظيم گردد . براي مثال هنگام خروج سهامدار شركتي كه از 3 نفر اعضا تشكيل‌شده شده است , ابتدا بايد عضو جديدي وارد شود تا تعداد نفرات كمپاني از ميزان كافي رسمي كمتر نشود . بنابراين ابتدا صورتجلسه ورود عضو نو تهيه و تنظيم و ثبت شده و بعد صورتجلسه خروج تهيه و ثبت مي شود . دراين‌صورت تهيه و ارجاع صورتجلسه خروج نفر نخستين سواي تنظيم صورتجلسه ورود نفر جديد امكانپذير نخواهد بود .

ثبت و انجام تغييرات فوق الذكر به وسيله موسسه متبحر ظرف 10 الي 15 روز كاري انجام مي‌گيرد .
تغييرات در كمپاني سهامي يگانه
در ثبت كمپاني سهامي مختص مي توان تغييرات ذيل را با دقت به اساسنامه آن انجام داد كه عبارتند از :
1 – تغيير‌و تحول اسم كمپاني
2 – تغيير و تحول قضيه كار كمپاني
3 – تغيير مكان كمپاني
4 – نقل و انتقال سهام ( در حالتي‌كه كه طبق اساسنامه بر عهده هيات مديره باشد )
5 – نقل وانتقال سهام ( در شرايطي‌كه كه طبق اساسنامه بر عهده مجمع همگاني فوق العاده باشد )
6 – برگزاري مجمع همگاني معمولي هر ساله
7 – انجام انتخابات داخلي هيات مديره كمپاني سهامي مختص
ثبت صورتجلسه تغيير و تحول نام كمپاني
الف – گذشته از امضا صورت گرد‌همايي تغيير و تحول نام , متقاضي مي بايست براي پرداخت حق الثبت نام مبادرت كرده و آن گاه به واحد انتخاب اسم در اداره ثبت شركتها , جهت دريافت و ثبت , نام جديد براي كمپاني مراجعه نمايد .


برچسب: تغييرات در شركت سهامي خاص،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۹ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۷:۲۶ توسط:جمشيد موضوع: