چند مورد از مهم ترين قوانين برندينگ چند مورد از مهم ترين قوانين برندينگ .

چند مورد از مهم ترين قوانين برندينگ

مزاياي ثبت برند جهاني (مادريد)

سيستم مادريد براي ثبت بين المللي علائم داراي مزايايي براي صاحب علامت تجاري ، براي اقتصادهاي ملي و دولتها و همچنين براي متخصصان مانند نمايندگان و وكلا در زمينه علائم تجاري است. ترينيداد و توباگو هنوز هيچ يك از طرفين پروتكل مادريد نيستند. الحاق اين پروتكل پس از تصويب و تعجب بيل تجاري 2015 انجام مي شود.

مزايايي براي مالك تجاري
سيستم مادريد به شركت ها و افراد اجازه مي دهد تا با استفاده از يك رويه ساده و اقتصادي ، از علامت هاي خود در تعداد فزاينده اي از كشورها محافظت كنند.

ثبت بين المللي براي صاحب مارك مزاياي بسياري دارد. وي پس از ثبت مارك اصلي يا ثبت درخواست براي ثبت نام در دفتر مبدا ، فقط بايد يك برنامه بين المللي را به يك زبان ثبت كرده و يك هزينه آن را به يك ارز (فرانك سوئيس) پرداخت كند. اين روال ساده به جاي قرار دادن جداگانه در دفاتر مارك تجاري طرفهاي مختلف متعاهد ، به زبان هاي مختلف و پرداخت هزينه هاي هر دفتر به ارزهاي مختلف صورت مي گيرد. رويه هاي مختلف ملي / منطقه اي ، شامل زبان هاي مختلف و هزينه هاي پرداخت شده به ارزهاي مختلف ، هزينه هاي ترجمه و مبادله را در پي دارد. در جاهايي كه با ثبت مستقيم دفاتر ملي / منطقه اي به دنبال حمايت از علائم تجاري مي روند ، بيشتر اين دفاتر متقاضي را ملزم مي كند تا در زمان تشكيل پرونده ، نماينده محلي را براي اقدام به نمايندگي از طرف وي در دفتر تعيين كند.

با وجود سيستم مادريد ، طرفهاي متعاهد تعيين شده فقط ممكن است از طرف دارنده درخواست نماينده محلي را در صورتي كه دارنده اخطار مربوط به امتناع موقت را دريافت كرده باشد تعيين كنند و دارنده قصد دارد اين تصميم را قبل از دفتر مربوطه مورد اعتراض قرار دهد.

مزاياي اصلي براي صاحبان علائم تجاري شامل سادگي سيستم ثبت بين المللي و صرفه جويي در هزينه هاي انجام شده (هزينه هاي مربوط به ترجمه ، هزينه هاي مربوط به مبادله و هزينه براي نمايندگان محلي) هنگام بدست آوردن و حفظ حمايت از علائم تجاري آنها در خارج از كشور است.


برچسب: مزاياي ثبت برند جهاني (مادريد)،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۰۵:۱۷ توسط:جمشيد موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :